هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی امنیتی ایمنی و آتش نشانی 23 الی 26 آذر 95 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با حضور مقامات استانی افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

رسول محققیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در خصوص برگزاری هفتمین نمایشگاه حفاظتی امنیتی ایمنی و آتش نشانی گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح ایمنی و حفاظتی جامعه از نظر تجهیزاتی علمی هرساله در بسیاری از استان‌های بزرگ کشور به‌ویژه استان اصفهان که از نظر قطب صنعت و قرار گرفتن در مرکز کشور اهمیت ویژه‌ای دارد، برگزار می‌شود.

وی در خصوص حوزه‌های مختلف مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: بیشترین مشارکت کنندگان این نمایشگاه از مدیران ایمنی، آتش نشانی، HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست)، حراست، آی تی، تدارکات کلیه سازمان‌های استان‌ها هستند و تاکنون بیش از ۴۰ مشارکت کننده  برای حضور در این نمایشگاه تائید شده‌اند.

محققیان در خصوص برنامه‌هایی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد، گفت:  مانور امداد و نجات با سناریوی تصادفات جاده‌ای، رهاسازی مصدوم، انتقال مصدوم به مراکز درمانی و اطفای حریق در محل حادثه برگزار خواهد شد.

همچنین این مانور برای نمایش سطح آمادگی دستگاه‌های امدادی و هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی، پلیس و راهنمایی  و رانندگی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان دلیل انتخاب شهر اصفهان برای برگزاری چندین باره افزود: استان اصفهان به دلیل داشتن موقعیت سوق الجیشی در کشور و نزدیکی به جنوب و غرب ایران به گونه‌ای در مرکزیت کشور قرار دارد همچنین بعد از استان تهران به‌عنوان استان معین در مدیریت بحران‌ها شناخته می‌شود.

این استان که در شاهراه جاده‌ای کشور هم واقع شده به دلیل داشتن شهرک‌ها و واحدهای صنعتی بی شمار از جهت ایمنی و امنیت نیازمند چنین نمایشگاهی است که هرساله از نظر تجهیزات و ایمنی توانایی‌های خود را ارتقا بخشد.

 

منبع: بامنا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۳
  • ۱۱۰ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی